Dades Oficials

La nostra organització, Fundació Concepció Juvanteny, està registrada amb les següents dades oficials:

Constitució:  18 de febrer de 2000

Codi d'identificació fiscal (CIF):   G62207899

Registres

Número 1390 - Registre de Fundacions de la Generalitat de Catalunya.
Número E04028  - Registre d'entitats, serveis i establiments socials i família de la Generalitat de Catalunya. (Entitat).
Número S06990 - Registre d'entitats, serveis i establiments socials i família de la Generalitat de Catalunya. (Serveis i Programes).
Número S06279 -  Registre d'entitats, serveis i establiments socials i família de la Generalitat de Catalunya. (Institució Col·laboradora d'Integració Familiar).
Número 788 - Entitat declarada d'interès municipal per la ciutat de L'Hospitalet de Llobregat.

Auditats externament des de l'any 2001 per Bové Montero Associats.

Membre de:
Coordinadora catalana de fundacions.
Fundadora i promotora de l'empresa de inserció laboral "No a l'Atur" registrada amb el Número 2 en el Registre d'Empreses d'Inserció del Departament de treball de la Generalitat de Catalunya.
Associació Catalana d'Entitats d'Inserció.
Federació espanyola d'apartaments assistits.
Xarxa d'Habitatges d'Inclusió Social. Fundació "Un Sol Món". Caixa de Catalunya.

Dades bancàries:
CATALUNYA BANC