Para la defensa de los derechos de todos los niños

Viernes, 30 de Diciembre de 2016

IMPORTANT: Informació sobre La Grossa de Cap d'Any

BENVOLGUTS COMPANYS I AMICS

En les participacions de l’entitat Fundació Concepció Juvanteny, per al sorteig del dia 31 de desembre de 2016 de la Grossa Cap d’Any, consten impressos els números 19713 i 40422.

Us comuniquem a tots aquells que tingueu alguna d’aquestes participacions que, per un error en la confecció de les mateixes per part de l’entitat col·laboradora de l’Entitat Autònoma de Jocs i Apostes de la Generalitat, Novomatic Lottery Solutions, als números mencionats s’hi afegeix el següent número: 42609 (1 euro per participació).

Per tant, els números correctes de les participacions, de l’entitat Fundació Concepció Juvanteny són:

19713 (amb un valor de 1,5 euros per participació)

40422 (amb un valor de 1,5 euros per participació)

42609  (amb un valor de 1 euro per participació)

Sentim moltíssim les molèsties que us haguem pogut ocasionar per aquests fets aliens a la nostra voluntat.

Una abraçada a tots i que tinguem molta sort.

L’Hospitalet de Llobregat a 30 de desembre de 2016